Любі учні! Шановні батьки! Перейшли на дистанційне навчання!
Фотографуйте і висилайте мені роботу на електронну пошту albinachecheta27@gmail.com або на Viber 050-99-00-471
Телефонуйте мені за консультацією з 9.00 до 15.00
09.02.22 (середа)
Завдання.
03.02.22 (четвер)
Завдання. Підручник вправа 317 с.120, по скриншоту вправа 365.
02.02.2022 (середа)
Завдання. Вправа 361
5-В кл. meet.google.com/qki-bgac-fce
Контрольна робота
1.
У
якому слові у вимові й на письмі відбувається спрощення в групі (стн)?
а) контрастний б)
обласний в) блиснути г) приплюснути
2.
У
якому слові спрощується приголосний у
групі (ждн)?
а) виїзний б) радісний
в) тижневий г) чесний
3.
Букву т на
місці пропуску потрібно писати в обох
словах рядка
а) кіс..лявий, очис..ний б) зап’яс..ний, шіс..надцятий
в) чес..ний, контрас..ний
г) пес..ливий, радіс..ний
4.
Вкажіть
правильний варіант чергування приголосних звуків
а) рука-ручний- у рукі
б) горох-горошина-у горохі
в) дорогий-дорожчий-у дорогі г)
плуг-плужок-у плузі
5.
Вкажіть
правильний варіант чергування приголосних
а) нога-ніжка-на нозі
б) свекруха-свекрухин-на свекрусі
в) дух-душно- у духі
г) огірок-огірочок- в огіроці
6.
Позначте
правильний варіант вживання у-в, і-й
а) зайти у вітальню, день і ніч
б) завітав в гості, запросив й його
в) північ й південь, у обсерваторії
г) брат й сестра,
приїхав в Крим
7.
Правильно
записано всі слова в рядку
а) розігрівати, розвідка, зкосити
б) спалений, безпечний, зфальшивити
в) з’єднати, роз’єднати, зкорочувати
г) безпечний, зшити, розтривожити
8.
Вкажіть
правильний варіант чергування голосних
а) летіти-літати, терти-стирати
б) шестеро-шестий, здерти-здирати
в) сплести-сплітати, захопити-хопати
г) школа-шкільний, терти-стерати
9.
У
якому рядку всі слова записано правильно?
А) безкорисливий, зкривдити, розпитати
Б) зрозуміти, безпричинний, росхвилювався
В) відкриття, стурбований, спекти
Г) сфальсифікувати, здійснити, сцілити
10.
Утворіть і запишіть прикметники від слів область, совість, захист
26.01.22 (середа)
Завдання. с.116 вправа 303 письмово.
Вправа 159
25.01.22 (вівторок)
Завдання. с.115 вправа 300 письмово.
23.11.21 (вівторок)
19.11.21 (п'ятниця)
Завдання. с.86-87 вивчити правило, с.88 вправа 213 дописати і виконати завдання.
09.11.21 (віторок)
Тема.контрольна робота. Будова слова. Значущі частини слова.
Завдання. Виконати контрольну роботу.
Код доступу 6079895
Посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6079895
03.11.21 (середа)
8.15 meet.google.com/qki-bgac-fce
Тема. Написання префіксів пре, при, прі.
02.11.21 (вівторок)
9.10 meet.google.com/qki-bgac-fce
Тема. Орфограми в значущих частинах слова.
Завдання. с.68-69 вивчити правило, вправа 162 дописати, впрва 166 письмово.
29.10.21 (п'ятниця)
12.55 meet.google.com/qki-bgac-fce
28.10.21 (четвер)
8.15 meet.google.com/qki-bgac-fce
27.10.21 (середа)
Тема. Префікс і суфікс.
Завдання. с.62 правило, вправа 140, 142 письмово.
26.10.21 (віторок)
Тема. Спільнокореневі слова та форми слова.
Завдання. с.59 правило, вправа 135 письмово.
9.10 meet.google.com/qki-bgac-fce
Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова.
Завдання. с59-60 вивчити правило, с. 61 впр.137
30.09.21 (четвер)
Онлайн-урок 8.30 meet.google.com/qki-bgac-fce
Тема. Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення - значущі частини слова. Змінні й незмінні слова.
Завдання. с.57 вивчити правило, с.58 впр.126.
29.09.21 (середа)
Тема. Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення - значущі частини слова.
Завдання. с.56-57 вивч.правило, впр.123 письмово.
28.09.21 (вівторок)
Тема. Контрольна робота. Лексикологія.
Контрольна
робота з теми «Лексикологія.»
Варіант І
1) Синоніми – це …
а) слова, різні за звучанням, але однакові або близькі за значенням;
б) слова, які мають протилежне значення;
в) слова, однакові або подібні за звучанням, але різні за лексичним значенням.
2. Позначте рядок, у якому всі прикметники вжиті в
переносному значенні:
А солодкий сон, солодка цукерка, гіркий полин, гіркий смак;
Б білий сніг, білий голуб, біла заздрість, білі скроні;
В гострий погляд, добре серце, тепле слово, солодкий спів;
Г теплий одяг, гострий ніж, гостре слово, тверда рука.
3. Позначте рядок, у якому вказані слова становлять
синонімічний ряд:
А височина, вершина, високий, височінь;
Б мовчазний, безмовний, неговіркий, небалакучий;
В слово, словник, словотвір, словниковий;
Г мовити, говорити, кричати, слухати.
4. Позначте пару слів, що є антонімами:
А велетень,
гігант;
Б мужній, сміливий;
В велетень, силач;
Г велетень, карлик.
5. Позначте рядок, у якому словосполучення є омонімами:
А крило літака — крило лелеки;
Б моторний хлопець — моторний цех;
В палаючий степ — палаюче сонце;
Г радісний погляд — сумний настрій.
6. Позначте рядок, у якому вказані слова є багатозначними:
А корінь Б вітчизна; В сніги; Г осінь.
7. Укажіть рядок, у якому всі слова є паронімами
А ефектний – ефективний, ясний – темний
Б адрес – адреса,
роздумувати – мислити
В голосний – голосовий,
пам’ятка – пам’ятник,
Г досвідчений – освічений,
добрий – злий,
8. Запишіть в одну колонку слова,
вжиті в прямому значенні, в іншу – в переносному.
Тепле літо, тепле слово, теплий кожух; дитя сміялося, сміялося
сонце; залізний цвях, залізний характер; полетіли думки, полетіли птахи.
9. Запишіть прислів’я, підкресліть антоніми.
Все
добре переймай, а зла уникай.
Маленька
праця краща за велике безділля.
Багато
грибів – мало хліба того року.
Гірко поробиш,
солодко з’їси.
24.09.21 (п'ятниця) - 5-В кл.
Тема. Пароніми.
Завдання. с.46-47 вивчити правило, с.48 впр. 111 письмово
посилання на урок meet.google.com/qki-bgac-fce
23.09.21 (четвер) - 5-В кл.
Тема. Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів.
Завдання: с. 44 вивчити правило, с. 46 впр.105 письмово.
Комментариев нет:
Отправить комментарий