Українська мова 5 -В клас

Любі учні! Шановні батьки! Перейшли на дистанційне навчання!

Фотографуйте і висилайте мені роботу на електронну пошту albinachecheta27@gmail.com або на Viber 050-99-00-471

Телефонуйте мені за консультацією з 9.00 до 15.00 


09.02.22 (середа)

Завдання.



03.02.22 (четвер)

Завдання.  Підручник вправа 317 с.120,  по скриншоту  вправа 365.













02.02.2022 (середа)

Завдання. Вправа   361

  





5-В кл. meet.google.com/qki-bgac-fce

Контрольна робота

1.    У якому слові у вимові й на письмі відбувається спрощення в групі (стн)?

а) контрастний   б) обласний    в) блиснути  г) приплюснути

2.    У якому слові  спрощується приголосний у групі (ждн)?

а) виїзний   б) радісний    в) тижневий    г) чесний

3.    Букву  т  на місці пропуску потрібно писати  в обох словах рядка

а) кіс..лявий, очис..ний        б) зап’яс..ний, шіс..надцятий

в) чес..ний, контрас..ний    г) пес..ливий, радіс..ний

4.    Вкажіть правильний варіант чергування приголосних звуків

а) рука-ручний- у рукі                 б) горох-горошина-у горохі

в) дорогий-дорожчий-у дорогі     г)  плуг-плужок-у плузі

5.    Вкажіть правильний варіант чергування приголосних

а) нога-ніжка-на нозі

б) свекруха-свекрухин-на свекрусі

в) дух-душно- у духі

г) огірок-огірочок- в огіроці

6.    Позначте правильний варіант вживання у-в, і-й

а) зайти у вітальню, день і ніч

б) завітав в гості, запросив й його

в) північ й південь, у обсерваторії

г) брат й сестра,  приїхав в Крим

7.    Правильно записано всі слова в рядку

а) розігрівати, розвідка, зкосити

б) спалений, безпечний, зфальшивити

в) з’єднати, роз’єднати, зкорочувати

г) безпечний, зшити, розтривожити

8.    Вкажіть правильний варіант чергування голосних

а) летіти-літати, терти-стирати

б) шестеро-шестий, здерти-здирати

в) сплести-сплітати, захопити-хопати

г) школа-шкільний, терти-стерати

9.    У якому рядку всі слова записано правильно?

А) безкорисливий, зкривдити, розпитати

Б) зрозуміти, безпричинний, росхвилювався

В) відкриття, стурбований, спекти

Г) сфальсифікувати, здійснити, сцілити

10. Утворіть і запишіть  прикметники від слів     область, совість, захист



26.01.22 (середа)

Завдання. с.116 вправа 303 письмово.

Вправа 159



25.01.22 (вівторок)

Завдання. с.115 вправа  300 письмово.






23.11.21 (вівторок)



19.11.21 (п'ятниця)

Завдання. с.86-87 вивчити правило, с.88 вправа 213 дописати і виконати завдання.



09.11.21 (віторок)

Тема.контрольна робота. Будова слова. Значущі частини слова.

Завдання. Виконати контрольну роботу.


відкриваємо  посилання і виконуємо роботу
join.naurok.ua

Код доступу 6079895

Посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6079895

03.11.21 (середа)

8.15  meet.google.com/qki-bgac-fce

Тема. Написання префіксів пре, при, прі.

02.11.21 (вівторок)

9.10  meet.google.com/qki-bgac-fce

Тема. Орфограми в значущих частинах слова.

Завдання. с.68-69 вивчити правило, вправа 162 дописати, впрва 166 письмово.

29.10.21 (п'ятниця)

   12.55  meet.google.com/qki-bgac-fce

28.10.21 (четвер)

8.15     meet.google.com/qki-bgac-fce

Тема. Префікс і суфікс.

Завдання. с.62-63 вивчити правило, с.63 вправа 145 письмово.

27.10.21 (середа)

Тема. Префікс і суфікс.

Завдання. с.62 правило, вправа 140, 142 письмово.

26.10.21 (віторок)

Тема. Спільнокореневі слова та форми слова.

Завдання. с.59 правило, вправа 135 письмово.

9.10     meet.google.com/qki-bgac-fce

Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова.

Завдання. с59-60 вивчити правило, с. 61 впр.137

30.09.21 (четвер)

Онлайн-урок 8.30 meet.google.com/qki-bgac-fce

Тема. Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення - значущі частини слова. Змінні й незмінні слова.

Завдання. с.57 вивчити правило, с.58 впр.126.

29.09.21 (середа)

Тема. Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення - значущі частини слова.

Завдання. с.56-57 вивч.правило, впр.123 письмово.

28.09.21 (вівторок)

Тема. Контрольна робота. Лексикологія.

Контрольна робота з теми «Лексикологія.»

                                Варіант І    

1) Синоніми – це …

а) слова, різні за звучанням, але однакові або близькі за значенням;

б) слова, які мають протилежне значення;

в) слова, однакові або подібні за звучанням, але різні за лексичним    значенням.

2. Позначте рядок, у якому всі прикметники вжиті в переносному значенні:

А солодкий сон, солодка цукерка, гіркий полин, гіркий смак;

Б білий сніг, білий голуб, біла заздрість, білі скроні;

В гострий погляд, добре серце, тепле слово, солодкий спів;

Г теплий одяг, гострий ніж, гостре слово, тверда рука.

3. Позначте рядок, у якому вказані слова становлять синонімічний ряд:

А височина, вершина, високий, височінь;

Б мовчазний, безмовний, неговіркий, небалакучий;

В слово, словник, словотвір, словниковий;

Г мовити, говорити, кричати, слухати.

4. Позначте пару слів, що є антонімами:

А велетень, гігант;                

Б мужній, сміливий;

В велетень, силач;               

Г велетень, карлик.

5. Позначте рядок, у якому словосполучення є омонімами:

А крило літака — крило лелеки;

Б моторний хлопець — моторний цех;

В палаючий степ — палаюче сонце;

Г радісний погляд — сумний настрій.

6. Позначте рядок, у якому  вказані слова є багатозначними:

          А корінь       Б вітчизна;       В сніги;     Г осінь.

7. Укажіть рядок, у якому всі слова є паронімами

А ефектний – ефективний, ясний – темний 
          Б адрес – адреса, роздумувати – мислити 
          В голосний – голосовий, пам’ятка – пам’ятник,

          Г досвідчений – освічений, добрий – злий,

8. Запишіть в одну колонку слова, вжиті в прямому значенні, в іншу – в переносному.

Тепле літо, тепле слово, теплий кожух; дитя сміялося, сміялося сонце; залізний  цвях, залізний характер; полетіли думки, полетіли птахи.

9.  Запишіть прислів’я, підкресліть антоніми.

Все добре переймай, а зла уникай.

Маленька праця краща за велике безділля.

Багато грибів – мало хліба того року.

Гірко поробиш, солодко з’їси.

 

24.09.21  (п'ятниця- 5-В кл.

Тема. Пароніми.

Завдання. с.46-47 вивчити правило, с.48 впр. 111 письмово

посилання на урок meet.google.com/qki-bgac-fce

23.09.21  (четвер- 5-В кл.

Тема. Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів.

Завдання: с. 44 вивчити правило, с. 46  впр.105 письмово.

Комментариев нет:

Отправить комментарий