Українська література 8 клас

Любі учні! Шановні батьки! Перейшли на дистанційне навчання!

Фотографуйте і висилайте мені роботу на електронну пошту albinachecheta27@gmail.com або на Viber 050-99-00-471

Телефонуйте мені за консультацією з 9.00 до 15.00.

8-А   8-Б кл.  meet.google.com/siv-smiu-bab


Література для читання влітку

1. УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ БАЛАДИ: "Ой летіла стріла", "Ой на горі вогонь горить"

2. ЛЕГЕНДИ: "Про Вавилонську вежу", "Про Мойсея", "Притча про блудного сина"

3. ДАВНЯ ЛІТЕРАТУРА: "Слово о полку Ігоревім"

4. Григорій СКОВОРОДА "Бджола та Шершень", "Всякому місту - звичай і права...", 

       "De libertate" (зі збірки "Сад Божественних пісень")

5. Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ "Енеїда", "Наталка Полтавка"

6. Григорій КВІТКА-ОСНОВ'ЯНЕНКО "Маруся"

7. Петро ГУЛАК-АРТЕМОВСЬКИЙ "Рибалка"

8. Євген ГРЕБІНКА "Човен"

9. Микола ГОГОЛЬ "Тарас Бульба"

10. Тарас ШЕВЧЕНКО "До Основ'яненка", "Сон", "Кавказ",

       "І мертвим, і живим, і ненародженим", "Катерина", "Наймичка", 

      "У нашім раї на землі...", "Доля", "Росли укупочці, зросли..."

11. Пателеймон КУЛІШ "Чорна рада"

12. Марко ВОВЧОК "Інститутка"


8-Б кл.  18.05.22   середа

Тема. Контрольна робота. З української прози. Український гумор.(В.Дрозд,Ю.Винничук,В.Чемерис)

Завдання.Виконати контрольну роботу на сайті НаУрок. (до 26 травня)

Код доступу 2573305
 посилання
join.naurok.ua

посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2573305



 8-А кл.  17.05.22  вівторок

Тема. Контрольна робота. З української прози. Український гумор.(В.Дрозд,Ю.Винничук,В.Чемерис)

Завдання.Виконати контрольну роботу на сайті НаУрок. (до 25 травня)

Код доступу 7388704

відкрити посилання
join.naurok.ua

посилання ttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7388704



8-А  8-Б кл   13.05.22     (п’ятниця)

 Завдання.  С.229-234 чит.переказ, с.234 відповід.на питання усно, 

 с.163-234   повторити  творчість письменників В.Дрозд, 

Ю.Винничук, В.Чемерис.


 8-А  8-Б   кл.      06.05.22  п'ятниця 

Тема. Валентин Чемерис."Вітька  плюс  Галя, або  Повість про перше кохання".

Завдання.   с.207-219 чит.переказ, записати сюжетний ланцюжок.


8-А кл    03.05 22(вівторок)        8-Б кл    04.05.22(середа)

Тема. Валентин Чемерис."Вітька плюс Галя, або Повість про перше кохання"

Завдання. с.194-207 чит.переказ. с. 207 відповідати на питання усно,

 скласти 5 питань до прочитаного.


8-А 8-Б кл. 29.04.22    п'ятниця    

Завдання.   с.194-195 чит.переказ, цікаві факти про український гумор. 


8-А кл.   26.04.22     8-Б кл  27.04.22    (вівторок, середа)  

Тема. Юрій Винничук."Місце для дракона". Підтекст твору.

Завдання. с.182-192 чит.переказ,с.193 питання 1,2,3,10,11 усно.


8-А кл. 8-Б кл  22.04.22    (п'ятниця)  

Тема. Юрій Винничук."Місце для дракона". Парадокс:Грицько - поет і християнин.

Завдання. с.182-192 чит.переказ, с.193 питання усно, скласти питання до прочитаного, тести, ребуси, анаграми, сенкани на вибір.


8-А кл. 8-Б кл  19.04.22   20.04.22 (віторок, середа)  

Тема. Юрій Винничук."Місце для дракона". Повість - казка про сучасний світ.

Завдання с.173 -181 чит.переказ, с. 181 відповід.на питання. скласти 5 анаграм усно.

8-А  кл  8-Б   кл.      12.04.22  (вівторок, середа)    

Тема. Володимир Дрозд."Білий кінь Шептало".  Алегоричність  образу коня.

Завдання.  с.163-172 чит.переказ., с.172 питання 1-7 усно.

08.04.22   8-Б      8-А   кл. (п'ятниця)

Теиа. Володимир Дрозд."Білий кінь Шептало".

Завдання. с.163-168 чит.переказувати, с.172   питання 5,7  усно.

05.04.22 (вівторок)  8-А кл.,  середа  8-Б кл.

Завдання. Написати контрольний твір і вислати мені на вайбер або пошту.

Обсяг :  0,5 - 1  сторінка.

Теми твору:    

1."Образи Остапа й Соломії- художнє вміння  ненависті до панів і прагнення до волі" (за твором М.Коцюбинського "Дорогою ціною")

2. Дід Платон-живий грізний голос мужнього народу (за твором М.Довженка "Ніч перед боєм").

3. "Чи можна Славка Беркуту вважати слабкодухим?" (за твором Н.Бічуї "Шпага Славки Беркута").

01.04.22  (п'ятниця)

8-А 8-Б КЛ.

Завдання.  с.163 біографія Володимир Дрозд читати переказувати.

29.03.22 (віторок)

8-А кл.

Тема. "Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті.

Завдання. С.157-162 чит.переказ., с.162 відповідати на питання усно.

25.03.22 п'ятниця   8-А кл.,   8-Б кл.

Тема. Ніна Бічуя."Шпага Славки Беркута". Образи Славка Беркути, Юлько Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк.

Завдання. С.157-162 чит.переказ., скласти анаграми (5) або написати фанфік (5-7речень) усно.

 Аудіокнига  https://www.youtube.com/watch?v=VYxCu5ID8CE




25.02.22 п'ятниця   8-А кл.,   8-Б кл.

Завдання. Прочитати повністю повість "Дорогою ціною", відповідати на питання усно, за бажанням цікаві факти Олександра Довженка.

18.02.22  8-А  8-Б  кл.

Тема. Михайло Коцюбинський. "Дорогою ціною". Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі - протест проти будь-якого насильства над людиною.

Завдання. с.124-135 читати переказувати, написати характеристику героїв Остапа й Соломії.

План:

1. Портрет і зовнішність героя.

2. Багатоаспектність зображення життя:

а) ставлення до життя 

б) прагнення та цінності

                           в) роль у вихованні героя, формування поглядів

3. Риси характеру героя.

4. Доля героя.

16.02.22    8-А,  8-Б кл.

Тема. Михайло Коцюбинський. "Дорогою ціною".

Завдання. с.115-124 чит.переказ., с123 питання 1-3 письмово (завдання не висилати), с. 124 питання усно.

11.02.22   8-Б кл

Тема. Контрольна робота.

Завдання. Виконати тест на сайті на урок.

посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4331904

Код доступу 4331904
відкривши посилання
join.naurok.ua

11.02.22       8-А кл.  

Тема. Контрольна робота.

Завдання. Виконати тест на сайті на урок.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3524275

Код доступу 3524275
відкривши посилання
join.naurok.ua

09.02.22 (середа)

8-Б кл.

Тема. Дискусія "Бездуховність людини, сенс людського життя".

Завдання. с.87-114 чит.переказ., відповідати на питання усно, виконати тест на сайті на урок, написати маленький твір в зошиті до 10 речень на тему: "Хижацька натура Герасима Калитки" або "Чи все в житті  вимірюється грошима?"

Код доступу 4925789

відкривши посилання
join.naurok.ua                 посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4925789

08.02.22 (вівторок)

8-А кл.

Тема. Дискусія "Бездуховність людини, сенс людського життя".

Завдання. с.87-114 чит.переказ., відповідати на питання усно, виконати тест на сайті на урок, написати маленький твір в зошиті до 10 речень на тему: "Хижацька натура Герасима Калитки" або "Чи все в житті  вимірюється грошима?"

Код доступу 6311967

відкривши посилання
join.naurok.ua           посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6311967


04.02.22 (п'ятниця)

8-Б кл.

Тема.Іван Карпенко-Карий."Сто тисяч". Засоби сатиричного змалювання.

Завдання. с.110-114 чит.переказувати, виконати тест на сайті на урок

Код доступу 4925789
відкривши посилання
join.naurok.ua                 посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4925789

04.02.22 (п'ятниця)

8-А кл.

Тема.Іван Карпенко-Карий."Сто тисяч". Засоби сатиричного змалювання.

Завдання. с.110-114 чит.переказувати, виконати тест на сайті на урок.

Код доступу 6311967
відкривши посилання
join.naurok.ua           посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6311967

02.02.22 (середа)

8-Б кл.

Тема. Іван Карпенко-Карий "Сто тисяч". Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.

Завдання. с.89-110 чит.переказувати, записати сюжетний ланцюжок подій, характеристика героїв усно.

01.02.22 (вівторок)

8-А кл.

Тема. Іван Карпенко-Карий. "Сто тисяч". Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.

Завдання. с.89-110 чит.переказ., записати сюжетний ланцюжок подій, характеристика героїв усно.

28.01.22. (п'ятниця)

8-А 8-Б кл.

Тема.  Іван Карпенко-Карий. Життя і творчість  видатного українського драматурга. Трагікомедія "Сто тисяч" - класичний взірець  українського "театру  корифеїв" 

Завдання. С.87-98 читати переказувати, звертати увагу на дійових осіб (героїв), с.96-97 відповідати на питання усно, за бажанням  знайти інформацію "Театри нашого обласного центру", переслати мені.

26.01.22 (середа)

8-Б 12.55 meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. Іван Карпенко-Карий. Життя і творчість  видатного українського драматурга. Трагікомедія "Сто тисяч".

Завдання. с.87-98 чит.переказувати, с.96 питання 1-3 письмово.

За бажанням  цікаві факти про театр корифеїв.

25.01.22 (вівторок)

8-А  meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. Іван Карпенко-Карий. Життя і творчість  видатного українського драматурга. Трагікомедія "Сто тисяч".

Завдання. с.87-98 чит.переказувати, с.96 питання 1-3 письмово.

За бажанням  цікаві факти про театр корифеїв.









26.11.21 (п'ятниця)

Тема. Контрольний твір.

Завдання. Написати контрольний твір в зошиті, вислати мені на пошту або на вайбер.

Теми контрольного твору.

1. "Роль митця у суспільстві, служіння  музі й народові" (за поемою Л.Українки "Давня казка").

2. "Роль поета в житті народу" (за поемою Л.Українки "Давня казка").

3. "Сам я вільний і ніколи не зламав чужої волі" (за твором Л.Українки "Давня казка").

Обсяг  1,5-2 сторінки.

Цитати 1-2.

Структура контрольного твору.

І. Вступ. Початок. Зачин.

ІІ. Основна частина.

ІІІ. Висновок. Підсумок. Закінчення.

19.11.21 (п'ятниця)

8-А,8-Б meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. Леся Українка. "Давня казка" .

Завдання. с.50-58 чит.переказ, скласти план, с.61-62 питання 1-3 письмово.

12.11.21 (п'ятниця)

8-Б, 8-А  meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність. оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви її поезії. "Давня весна"."Хотіла б я піснею стати...". 

Завдання.  с.45-48 чит.переказ, с.48 пит. 1-3 письмово, за бажанням цікаві факти про Лесю Українку.


09.11.21 (віторок)

8-А  meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. "Ой три шляхи широкії" - перлина поетичної творчості Т.Шевченка.

Завдання. с.42-44 чит.переказувати, с.42 записати символіку (ясеня,  тополя, явір, калина, терен), с.43 записати види лірики (гормадянська, філософська. пейзажна, особиста), с.43-44  пит.1-3 письмово.

05.11.21 (п'ятниця)

8-А, 8-Б meet.google.com/siv-smiu-bab

Завдання. с.41 вивчити напам'ять "Мені однаково, чи буду".

03.11.21 (середа )

8-Б  12.55  meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. Світ української поезії. Т.Г.Шевченко. "Думи мої,думи мої".

Завдання: с.36-40 чит.перек., с.40 пит.1-3 письмово, аналіз поезії "Думи мої,думи мої" (тема, художні засоби).

02.11.21 (віторок)

8-А  8.15  meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. Світ української поезії. Т.Г.Шевченко. "Думи мої,думи мої".

Завдання: с.36-40 чит.перек., с.40 пит.1-3 письмово, аналіз поезії "Думи мої,думи мої"(тема, художні засоби).

29.10.21 (п'ятниця)

8-Б  8.15  meet.google.com/siv-smiu-bab

Виконати контрольну роботу 29.10

Код доступу 4329930


 сайт   join.naurok.ua




Код доступу 9959495

сайт   join.naurok.ua


27.10.21 (середа)

8-Б 12.55  meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. ЛРК. Мої поети - земляки.

Завдання. Знайти і прочитати  думу "Вдова і три сини", підготуватися до контрольної роботи на п'ятницю (повторити тему історичні пісні, пісні Марусі Чурай, українські народні думи с.4-32).

26.10.21 (вівторок)

8-А  8.15  meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. ЛРК. Мої поети - земляки.

Завдання. Знайти і прочитати  думу "Вдова і три сини", підготуватися до контрольної роботи на п'ятницю (повторити тему історичні пісні, пісні Марусі Чурай, українські народні думи с.4-32).

01.10.21 (п'ятниця)

8-А    meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. "Маруся Богуславка". Проблема вибору. душевна роздвоєність Марусі між любов'ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі.

Завдання. Знайти і прочитати  думу "Вдова і три сини"   https://traditions.in.ua/pisni/narodni-dumy/1567-vdova-i-try-syny

8-Б    meet.google.com/siv-smiu-bab

Тема. "Маруся Богуславка". Проблема вибору. душевна роздвоєність Марусі між любов'ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі.

Завдання. Знайти і прочитати  думу "Вдова і три сини"   https://traditions.in.ua/pisni/narodni-dumy/1567-vdova-i-try-syny

Вдова і три сини

У святую неділеньку рано-пораненьку

То не сива зозуля кувала,

Не дрібна птиця щебетала,

Не у борі сосна зашуміла, — То бідна удова

У своєму домі з своїми дітьми гомоніла.

Та ручками, пучками хліб-сіль дробляла,

Та все синів годувала,

Та у найми не пускала,

Чужим людям на поталу не давала

І на стираніє ручок не подавала,

Ой та господа прохала:

«Поможи мені, господи, синів погодувати,

Та розуму подавати,

Й дома построїти,

І їх подружити!»

Ой то скоро бідна вдова їх возростила,

І грамоти повчила,

І дома построїла,

І їх подружила.

Як стали сини жити-проживати,

Стали в себе разні монетки мати,

Стали молодих княгинь до себе заручати,

Стали бідну удову з свого подвір’я зсилати:

«Ой та іди ж ти,

Вдове старая,

Куди-небудь проживати,

Бо будуть до нас гості-панове заїжджати.

Будуть пить-гуляти,

То тут тобі спокою не буде;

Бо будуть у синіх каптанах.

У китаєвих штанях,

А ти будеш у сірім ряжині

Між ними проходжати,

Будеш нас острамляти,

Як то нам своїми очима на тебе осмотряти?»

Ой то бідная вдова

Про теє зачуває

І словами промовляє,

І сльозами промиває.

Що мовить словами —

Обіллється дрібними сльозами:

«То я вас, сини, годувала,

Як камні глодала,

А чого тепер од вас діждала?»

А в святую неділеньку рано-пораненьку

Не в усі дзвони дзвонять,

А то сини свою неньку,

Свою стареньку,

Із подвір’я гонять.

Ой то старший за руку веде,

А середущий у плечі випихає,

А найменший ворота одчиняє

Та, бідну, кляне-проклинає:

«Гей, та іди ж ти,

Удове старая,

Куди-небудь проживати,

Бо нам невдобна,

Бо ти робить діла неспособна,

Оце ж тобі шлях-дорога широка і довга!»

Ой пішла-то бідна удова, плаче,

Стежки не баче,

Спотикається,

А сидить найменший син край віконця,

Насміхається:

«Ой подивіться, хлопці,

Панове-молодці,

Як наша мати на старість чи ума лишається,

Чи вона напивається,

Що попід тином хиляється?»

Ой то середущий син обізвався:

«То ж наша мати не напивалась,

Ні ума не лишалась,

А то вона на старість із сил вибивається,

Що попід тином хиляється».

Гей, то іде чужая-чужинина,

Молодая челядина,

Питається:

«Чого ти, бідна вдова,

Тут ходиш-блукаєш,

Чом не йдеш до синів проживати?

Будеш своїм синам угождати,

До смерті проживати»,

«Ой ти, чужая-чужинина,

Молодая челядина!

Нащо ти мене питаєш?

Чи маю у своїх синів проживати,

То буду тобі повік угождати».

Гей, чужая-чужинина,

Молодая челядина,

Ворота одчиняє,

Бідну вдову до себе зазиває:

«Ой іди ж ти, вдове,

До мене проживати,

Не будеш мені сіней, хати вимітати,

Тільки будеш дітей доглядати

І мені, молодому челядині, порядок давати,

Буду тебе за рідну неньку почитати

І до смерті годувати,

І до жизні доглядати,

І повік свій будеш у мене проживати!»

Ой то бідна удова

У чужої-чужинини,

Молодої челядини,

Проживала тринадцяти года,

А на чотирнадцятому годі

Стала хуртовина наступати,

Стала удовиченьків побивати:

То перша хуртовина дома попалила,

А вторая у полі хліб побила

І нічого у полі і в домі не оставила.

Ой як стали удовиченьки жити-проживати,

Не стали у себе нічого мати,

Стали дрібними сльозами проживати.

Що мовлять словами,

Обіллються дрібними сльозами.

А в святую неділеньку рано-пораненьку

Не в усі дзвони то дзвонять,

А то про удовиченьку усі люди та й говорять.

Ой то гості-панове пили-гуляли

І за двір виїжджали

І удовиченьків висміяли,

Що, мабуть, у їх хліба-солі не стало,

Що вони неньку,

Удову стареньку,

Із свого подвір’я ізослали.

Ой у святую неділеньку рано-пораненьку

То не сизі орли заклокчали,

Як три брати-удовиченьки

От сна вставали,

Біле лице промивали

І молитви сотворяли.

Що мовлять словами,

Обіллються дрібними сльозами.

Що старший син мовить словами,

Обіллється слізними сльозами:

«Ой брате мій середущий,

Брате найменший!

Та не гарно ми всі утрьох ізробили,

Гей, що ми свою неньку,

Удову стареньку,

Із свого подвір’я ізослали.

Ой ходім тепер перед богом і перед людьми

Гріх-страм потерпимо,

Свою неньку,

Удову стареньку,

До себе упросимо!»

Ой то скоро шапки у руки забрали

І на коліна впали,

І свою неньку,

Удову стареньку,

До себе прохали:

«Гей, та іди, ненько,

Удова старенька,

До нас проживати,

То будем жінок спиняти

І дітей научати,

І тебе за рідну неньку почитати!

Чи не перестане нас господь хоч мало-немного то й карати?»

Гей, то бідна удова на сльози не вдаряла,

Словами промовляла.

Що мовить словами,

Обіллється дрібними сльозами:

«Ой то як я вас, сини, годувала,

Як камні глодала,

А чого тепер од вас діждала,

Що на чужому подвір’ї проживаю?

То буду я на чужому подвір’ї помирати!»

То бідна удова на чужому подвір’ї померла,

Ні слава,

Ні пам’ять

Тайно не пройде,

А тільки пройшла та слава

Чи пам’ять

Між царями

І між князями,

І між православними християнами!


29.09.21 (середа)

8-Б кл. 14.30  посилання на урок

meet.google.com/siv-smiu-bab

ТЕМА. "Маруся Богуславка" . Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов'ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі.

Завдання: с.27-31 чит.пер., с.31 пит. 9,12 письмово,  випишіть із думи 5 прикладів епітетів.

28.09.21 (вівторок)

8-А кл. посилання на урок о 14.30

https://meet.google.com/siv-smiu-bab

ТЕМА. "Маруся Богуславка" Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст дум. Специфічність поетичної форми, ритму.

Завдання: с.27-31 чит.пер., с.31 пит. 9,12 письмово,  випишіть із думи 5 прикладів епітетів.

24.09.21 (п'ятниця)

Посилання  8-А кл. на урок   

meet.google.com/siv-smiu-bab





28.05.21 (п'ятниця)

Тема. Узагальнення і систематизація  навчального матеріалу.

Сьогодні у нас останній урок.  Цей урок допоможе вам ще раз пригадати вивчене у сьомому класі, узагальнити та систематизувати ваші знання. 

Попрацюй усно. Завдання. Тести.

1. Автор твору «За сестрою»:
а) Г. Тютюнник;
б) Т. Шевченко;
в) А. Чайковський.

2. Герой якого твору говорив, що лебеді на своїх крилах приносять життя?

а) дід Дем’ян (М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»);
б) Тося (Є. Гуцало «Сім’я дикої качки»);
в) Михайлик (М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»).

3. Витязем молодої української поезії назвав В. Симоненка:
а) А. Малишко;
б) Л. Костенко;
в) О. Гончар.

4. Квіти, які посадив Фрідріх, герой твору Л. Пономаренко «Гер переможений», скопавши маленьку грядочку?
а) Троянди;
б) нагідки;
в) нарциси.

5.З якого твору уривок:  «…А він, як бебехнеться об поміст, так і брязнув, і задзвенів, і, як жар, по всій хаті розсипався дукатами!»

а) М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»;
б) Є. Гуцало «Сім’я дикої качки»;
в) О. Стороженко «Скарб».

6. За жанровою спрямованістю «Чайка на крижині» — це:
а) роман у віршах;
б) поема;
в) поезія.

7. З яким проханням звернулася жебрачка до господаря (Б. Лепкий «Мишка»)?
а) Дозволити переночувати;
б) дати молока;
в) підвезти до ближнього міста.

8. Герой твору, який вже й будучи дорослим, продовжував пошук квітки щастя?
а) Павлусь (О. Стороженко «Скарб»);
б) хлопчик («Б. Лепкий «Цвіт щастя»);
в) Климко (Г. Тютюнник «Климко»).

9. Ім’я друга Климка (Г. Тютюнник Климко»):
а) Миколка;
б) Зіновій;
в) Зульфат.

10. Автор твору «Русальнока із 7-В, або Проклаття роду Кулаківських»…

а) М. Павленко;
б) Л. Костенко;
в)
В. Симоненко
.

07.05.21 (п'ятниця)

Тема. Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. "Пісня про рушник".

Онлайн-урок 7-А 9.15 meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б 10.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

Завдання 7-А: С.263-265 читати, вивчити 1 поезію напам'ять.

Завдання 7-Б: с.280-282 читати, вивчити 1 поезію напам'ять.

05.05.21 (середа)

Тема. Розвиток мовлення. Складання власної версії закінчення твору або  продовженння розповіді про пригоди Івана Сили (на вибір).

Онлайн-урок 7-А 11.15 meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б 12.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

Завдання 7-А: с.261-263 конспект, (біографія А.Малишко, асоціативний кущ).

Завдання 7-Б: с. 279 конспект, (біографія А.Малишко, асоціативний кущ).

Зразок

30.04.21 (п'ятниця)

Онлайн-урок  7-А   9.15  meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б   10.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

Тема. Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

Завдання 7-А: с.253-259 чит.перек., написати продовження розповіді про пригоди Івана Сили або скласти власну версію закінчення твору.

Завдання 7-Б: с.273-277 чит.перек, написати продовження розповіді про пригоди Івана Сили або скласти власну версію закінчення твору.

28.04.21 (середа)

Онлайн-урок  7-А   11.15  meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б   12.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

Тема. Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили"-  повість про пригоди українського силача. Іван Сила (Іван Фірцак)- утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. 

Завдання 7-А с.249-253 чит.пер., с.254 пит.8,9 письм., творчі роботи (афіши, плакати, колажі, артбуки)

Завдання 7-Б с. 270-273 чит.пер., с.277 пит.1,2,3 письм., творчі роботи (афіши, плакати, колажі, артбуки)

23.04.21 (п'ятниця)

Тема. Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили"-  повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном  Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об'їздив вів світу, здобувши безліч перемог.

Онлайн-урок  7-А   9.15  meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б   10.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

Завдання: 7-А кл. с.243-247 чит.пер., с.247 пит.2,7 письмово, заповнити таблицю.

 Завдання 7-Б кл. с.263-269 чит.пер., с. 269 пит.1,2,3,5,6 письмово, заповнити таблицю.

Табличка

Позитивні вчинки персонажів

Негативні вчинки персонажів

 

 

21.04.21 (середа)

Тема. Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили" - повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об'їздив пів світу, здобувши безліч перемог.

Онлайн-урок  7-А   11.15  meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б   12.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

Завдання: 7-А с. 236-243 чит.пер., с.243 пит.4 письмово.

Завдання: 7-Б с.254-261 чит.пер., с.261 пит.1,2,3 письмово.


16.04.21 (п'ятниця)

Онлайн-урок  7-А   9.15  meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б   10.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham


Завдання : визначити віршовий розмір вірша "Пломінний день" О.Теліги.


  14.04.21   (середа) 

Тема. Олена Іванівна Теліга. "Пломінний день." Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово.

Онлайн-урок  7-А   11.15  meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б   12.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

Завдання. 7-А  с.233-234 чит., аналіз поезії (тема, художні засоби)

Завдання. 7-Б с.251-252 чит.,аналіз поезії (тема, художні засоби)

09.04.21 (п'ятниця)

Тема. Олена Теліга. Життя і героїчна загибель української письменниці - патріотки."Сучасникам", "Радість". Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам.

посилання https://www.youtube.com/watch?v=eqw0lg4H9rU

Завдання 7-А кл. с.229-233 чит.перек., аналіз поезії (художні засоби, тема вірша), за бажанням творчі роботи (плакати, афіши, буклет, колаж).

Завдання 7-Б кл. с.250-251 чит. перек., аналіз поезії (художні засоби, тема вірша), за бажанням творчі роботи (плакати, афіши, буклет, колаж).

Онлайн-урок  7-А о 9.15  meet.google.com/gwk-bkvc-gmq

Онлайн-урок 7-Б  о 10.15 meet.google.com/tqv-ugwx-ham

07.04.21 (середа) 

Тема.  Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.

7-А кл. с.227 чит. аналіз вірша, виписати художні засоби. (епітети, метафори), за бажанням творчі роботи (афіши, плакати, тести).

7-Б кл. с.248 чит.  аналіз вірша, виписати художні засоби (епітети, метафори), 

за бажанням творчі роботи (афіши, плакати, тести).

Віршовий розмір вірша

1. Наголошуємо слова,  ненеголошуємо  прийменники. сполучники, частки.

2. Ділимо слова на склади, скількі голосних, стільки і складів у слові.

3. Позначаємо під віршем наголошений чи ненаголошений склад.





























Комментариев нет:

Отправить комментарий